اخذ پروانه بهره برداری سیستم های تهویه مطبوع کانالی و چند پانله توسط فارسان تهویه

پروانه بهره برداری داکت اسپلیت فارسان

به اطلاع تمامی کارفرمایان محترم میرساند که، پس از بررسی ها و بازدید های مکرر نمایندگان محترم وزارت صنعت و معدن و تجارت از دفتر مرکزی و کارخانه فاسان تهویه در شهرک صنعتی پرند، این شرکت موفق به اخذ پروانه بهره برداری سیستم تهویه مطبوع کانالی (داکت اسپلیت) و سیستم تهویه مطبوع چند پانله از وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

 

گروه صنعتی فارسان” در فضائی نیم هکتاری در شهرک صنعتی پرند با محوریت شرکت سازه های سیار فارسان، با هدف انجام فعالیت های صنعتی، تولیدی و بازرگانی در سال 1382 تاسیس گردیده. در این سال‌ها افتخار همکاری با شرکت‌هایی همچون شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران، گروه مپنا، نیر پارس، فراب،تاسیسات دریایی، موسسات مختلف زیر مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سایر شرکت‌ها را داشته و پروژه‌های متعدد در گستره جغرافیایی کل کشور در حوزه طراحی و تولید سازه‌های پیش ساخته و کانکس های ویژه اجرا نموده است.
با توجه به خط مشی این گروه در راستای توسعه فعالیت های خود جهت ورود به عرصه های جدید، مجموعه “فارسان تهویه” را به پشتوانه دانش فنی و مهندسی مدیران و متخصصین با سابقه خود در صنعت ساختمان در سال 1395 به فهرست زیر مجموعه های خود اضافه نموده که محور اصلی فعالیت های آن ارائه خدمات و محصولات در حوزه تهویه مطبوع (داکت اسپیلت، مینی چیلر، چیلر، هواساز و فن کویل)می‌باشد.